آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود داردآیا درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد؟ روش پزشکی رایج برای کیست های کلیه است به انجام یک روش جراحی به نام لاپاراسکوپی، که از طریق سی تی اسکن تخلیه کیست مایع. با این حال ظاهر کیست اغلب بیش از چند سال رخ می دهد، تا مردم به دنبال برخی از راه های طبیعی برای کوچک شدن کیست و مهار آنها را از عود دوباره.

چرا بیمار با کیست های کلیه مشتاق به درمان آن است؟

کیست کلیه مایع خوش خیم کیسه کوچک پر که unharmful به بدن هستند. با این حال، گروهی از بیماران ممکن است دچار اختلال عملکرد کلیه را تجربه و رنج می برند برخی از علائم رایج این بیماری کیست های کلیه مانند خون در ادرار، فشار خون بالا وجود دارد، افزایش اندازه شکم، درد پهلو یا پشت و کلیه مکرر و یا عفونت های دستگاه ادراری. بنابراین افراد مبتلا به کیست کلیه مشتاق به درمان آن می باشد.

درمان طبیعی برای کیست کلیه چیست؟

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy می توان برای کاهش فعالیت سلول های پوشش، که می تواند نسل از مایع کیست را کاهش می دهد، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، در نتیجه مایع کیست خواهد شد باز جذب و در نهایت فیلتر شود. در این روش، کیست در کلیه را می توان کاهش یافته و مهار بدون آسیب بیشتر به کلیه ها و یا دیگر اندام را.

به جز درمان، بیمار با کیست های کلیه نیز باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط خود را.

اگر سوالی دارید دیگر در مورد درمان کیست کلیه و یا نیاز به هر گونه کمک در پیدا کردن راه حل های طبیعی برای این بیماری، شما می توانید دکتر آنلاین ما به طور مستقیم تماس بگیرید و یا ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.kidney-treatment.org/herbal-medicine/1514.html





:: برچسب‌ها: پزشکی گیاهی، کیست های کلیه، آیا هر درمان طبیعی برای کیست های کلیه وجود دارد ,
:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: